středa 21. listopadu 2012

Aldo Vandini - krém na ruce

Hezkou středu vám přeji !

Dnes zase jedna malá recenze :)) a to na krém na ruce ten tu myslím ještě nebyl.
Tento krém je od značky Aldo Vandini z Německa ale já ho koupila ještě ve Schleckru 
stál myslím necelou 100kč takže v poho krém. Koupila jsem si ho z důvodu neznámé značky dále že je určen i na nehty a že se rychle vstřebá.



Co ke krému voněl strašně chemicky což mi velmi vadilo jsem zvyklá  na silnější vůně ale to nebyla silnější parfemace ale přímo chemie. Někomu to třeba vadit nebude ale mě ta vůně přímo vadila takže krém jsem vypleskala ale už víckrát si ho nekoupím. Spíš si koupím něco jiného od jejich značky protože i když mi krém smrděl jinak byl dobrej ruce jsem po něm měla hydratované a hebké takže za mě super krém ale ta vůně mu to u mě teda dost kazila. Krém je normální bílé barvy co bych ještě řekla je že asi by nebyl v hodnej na zimu aspoň teda mě by nevyhovoval. Na zimu potřebuju vážně něco hutnější jak na ruce tak i na celé tělo. Ale na léto úplně v pohodičce:))



 Znáte tento krém a značku Aldo Vandini ??



2 komentáře: